top of page
  • Johan De Roos

Tijd om te gaan - Stef Bos



Tijd om te gaan

Stef Bos

3:19 1992

Stef Bos

Tussen de liefde en de leegte







Vroeger waren wij piraten

En we leefden op gevoel

We ontsnapten uit de haven

Voor een onbereikbaar doel

Maar van de schepen die vertrokken

Zijn de meeste teruggegaan

Ze liggen in de haven, maar voor mij


Is het tijd om te gaan

En ik ga niet op de vlucht

Het is tijd om te gaan

Want er is geen weg terug

Voor wie altijd blijft stilstaan

Het is tijd om te gaan


Ik heb honderdduizend schepen

Zien vertrekken uit de nacht

Maar door de macht van de gewoonte

Bleef ik zitten waar ik zat

En er zijn plaatsen op de wereld

Waarvan nog niemand heeft gedroomd

Je kunt er komen door te reizen

Te reizen in je hoofd


Het is tijd om te gaan

En ik ga niet op de vlucht

Het is tijd om te gaan

Want er is geen weg terug

Voor wie altijd blijft stilstaan


Ik wil niet weten waar ik heen ga

Maar op een dag ben ik hier weg

Met de moed om op te geven

Geef ik alles wat ik heb


Tijd om te gaan

Met alles wat ik heb



1 weergave0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
2023-07-27 13_29_47-Window.png

Johan De Roos

Gedreven door het avontuur van de Camino, deel ik met veel plezier m'n belevenissen.

 

Join My Mailing List

Na de Camino neem ik contact op

© 2035 by Going Places. Powered and secured by Wix

bottom of page